HIRDETÉS

MAGYARSÁG-EREDET:

Tiéd a város, magadnak rombolod.

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: hnockh » 2010.06.18. 06:00

Akkor ezt is ragjatok meg .Mindenki hazudott.Hazudtunk reggel, délben meg este." ...(Allitolag ez valosag) :twisted:
Az nem biztos , hogy ha másképp lessz akkor jobb is lesz . Az viszont biztos ahoz ,hogy jobb legyen másképp kell lenie...
Avatar
hnockh
 
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: 2009.03.29. 09:37
Tartózkodási hely: Csixereda

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2010.06.21. 11:02

hnockh írta:Akkor ezt is ragjatok meg .Mindenki hazudott.Hazudtunk reggel, délben meg este." ...(Allitolag ez valosag) :twisted:

Ideje majd ezzel is foglalkozni !!!!!!!!!!!!!!
De addig is egy érdekesség !!!

Hun imádság
admin, 2010, június 11 - 00:18
Related Terms :

* cikkek
* Érdekességek
* rovásírás
* Versek

Kr.u. 410-460-ban keletkezett. Hun ezüstveretes szíjvégen
rovásírással írva, a Kijevi Nemzeti Múzeumban van.

A kijevi múzeumban őrzött hun övvereten, szíjvégen levő
rovásírásos ima gyönyörű.

Nem tudom, hogy tudtok-e róla, hogy a szíjvégen talált rovásírásos szöveg megfejtésére magyar rovásírás
szakértőt, nyelvészt kértek fel. Előlünk mégis mindenáron eltitkolták, amíg lehetett.

Istennek hála ma már nem lehet szinte semmit titokban tartani.
Érdekesség, hogy az 1960-as évek elején szintén Kijevben (amiről ma
már tudjuk, hogy Árpád nagyapja, Álmos őse, Ügyek fejedelem
alapította, eredetileg szabír-magyar város híres szabír
kovácsiparral. Ott készültek a csodálatos magyar szablyák...),
régészeti feltárás során a magyar hegyen találtak 9000 darab
rovásírással teleírt pergamenpapírt tökéletes állapotban.

A kutató régész, Armatov akadémikus az egészet elküldte futárral a
Magyar Tudományos Akadémiának úgy gondolván, hogy mi vagyunk a
megfejtésében illetékesek. Őt száműzték Szibériába.

A 9000 darab pegament pedig szőrén, szálán eltünt, s mai napig semmit
nem tudni róla. A finnugoristák hallgatnak. Ma már kideríthetetlen, hogy megsemmisítették,
vagy csak eltüntették, nem tudni. Vajon kinek állt ez az érdekében?

Óriási, pótolhatatlan veszteség, mert minden bizonnyal hatalmas és
teljesen autentikus adattömeg állna rendelkezésünkre. A hazatérés vagy
honvisszafoglalás előtti, alatti és utáni időkből. S még mennyi minden
van, amit eltitkolnak, vagy éppen megsemmisítenek előlünk. Visszatérve
az imához: gyönyörű!

Nemhiába mondták a görögök, hogy a szkíták - hunok
- magyarok tudnak a legszebben imádkozni Istenükhöz.

MIATYÁNK ISTENÜNK
BENNÜNK VAN ORSZÁGOD.
ELÖTTÜNK SZENT NEVED
TÖRVÉNY AKARATOD.

MINDENNAPUNK GONDJÁT,
MAGADON VISELED.
BÜNEINKET MINT MÁSNAK,
NEKÜNK ELENGEDED.

TE KEZED VEZET
KISÉRTÉSEKEN ÁT,
S LEFEJTED RÓLUNK
GONOSZ JÁRMÁT.

TIÉD A NAGYVILÁG
ÖSSZES HATALMA, ÜDVE,
MINDÖRÖKTÖL KEZDVE,
LEGYEN MINDÖRÖKRE.

ttp://www.benkedesign.hu/?q=node/347
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: hnockh » 2010.07.04. 14:48

Az nem biztos , hogy ha másképp lessz akkor jobb is lesz . Az viszont biztos ahoz ,hogy jobb legyen másképp kell lenie...
Avatar
hnockh
 
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: 2009.03.29. 09:37
Tartózkodási hely: Csixereda

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2010.07.05. 21:24

Ez még érdekesebb ,... Emlékeztet egy versre !!! :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=HQUBfWco ... re=related
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: hnockh » 2010.07.06. 20:05

oldroby írta:Ez még érdekesebb ,... Emlékeztet egy versre !!! :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=HQUBfWco ... re=related

...oldroby, esküszöm ez lett volna a következö amit linkelek magam se tudom miért...(?) :lol:
Az nem biztos , hogy ha másképp lessz akkor jobb is lesz . Az viszont biztos ahoz ,hogy jobb legyen másképp kell lenie...
Avatar
hnockh
 
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: 2009.03.29. 09:37
Tartózkodási hely: Csixereda

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: hnockh » 2010.07.06. 20:08

...oldroby,bökd ki melyik versre emlékeztet...? :twisted:
Az nem biztos , hogy ha másképp lessz akkor jobb is lesz . Az viszont biztos ahoz ,hogy jobb legyen másképp kell lenie...
Avatar
hnockh
 
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: 2009.03.29. 09:37
Tartózkodási hely: Csixereda

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2010.07.07. 23:15

Üzenem haza, hogy a víz halad, de a kő marad ! De nem plágium !!! :lol:
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2010.07.09. 00:51

A megyei múzeum régészei szenzációs felfedezésre bukkantak a
marosvásárhelyi volt sorozóközpont épületén végzett munkálatok
során. A komplexum alatt megtalálták a XVII. századi városbírói
hivatalt — ahol az isztambuli diplomataként hírnévre szert tett
Borsos Tamás városbíró is dolgozott — és annak épen maradt
tömlöcét. Mindezekről Soós Zoltán, a múzeum igazgatója számolt
be a Népújság online kiadásának.
Az épületben 2007-ben kezdtük el a feltárási munkálatokat.
Az 1877-ben utoljára átalakított volt katonai sorozóközpont kutatásánál
kiderült, hogy itt korábban egy barokk kori épület állt.
Ez szerepel a XVIII. századi osztrák katonai térképeken is, ami
nagyjából követte a most is álló, U alakú épület falait — mondta
az igazgató.– Újdonságként tapasztaltuk, hogy a korábban itt álló
polgárházakat nem bontották le, hanem beépítették a parancsnoksági
épületbe. Ez azért is jelentős, mert egyáltalán nem ismertük
a XVII. századi polgári házakat Marosvásárhelyen, nem tudtuk
eddig, hogy milyen beosztásuk, méretük lehetett, milyen célt
szolgálhattak és kik lehetettek a tulajdonosaik. Levéltári forrásaink,
az örökösödési okiratok nyomán tudjuk, hogy Nagy Szabó
Ferencnek, Borsos Tamásnak is volt háza, és itt működött a XVII.
században a polgármesteri hivatal is. Úgy tűnik, hogy az osztrák
hadsereg a legjobb minőségű házakat használta fel a laktanyák
céljából. A feltárások azt igazolták, hogy egy XVI. század második
feléből származó polgárházat alakítottak át a XVII. században. Az
egyik terem kutatásánál került elő egy 4,5 méter mély, téglából
falazott, 1,3 x 1,3 méter belterű akna, ami a városi tömlöc lehetett,
mert abban az időben ilyen tárolóvermeket nem építettek, annál
is inkább, mivel a nyílása annyira kicsi volt, hogy nehéz lett volna
az árut mozgatni. Ebből következtetünk arra, hogy valóban itt
volt a XVII. században a városbíró hivatala. 1616-tól ugyanis
Marosvásárhely elnyeri a királyi városi rangot, és ezzel együtt a
városbíró a bíráskodási jogot. Ezért kellett a várban a hivatalt és a
tömlöcöt építeni. Soós Zoltán szerint az egykori hivatal 90%-ban
rekonstruálható. A szakemberek szerint a földszinten volt a nagy
gyűlésterem, egy második helyiség pedig a kiszolgáló személyzeté
meg a porkolábé lehetett, az utolsó terem egyik sarka mélyén állt
a tömlöc. Az emeleten két vendégszoba lehetett. Ezt igazolják a
Módosíttatni kívánja a magyar nyelv romániai jogállását a SZNT
Szenzációs régészeti lelet Marosvásárhelyen
tömlöcöt feltöltő földből előkerült üveg boros- és vizespoharak
maradványa, valamint a habán kerámiadarabok, amelyeket azok a
Svájcból Alvincre — Bethlen Gábor fejedelem által — betelepített
anabaptista habánok készítettek, akiknek a XVIII. század közepéig
meghatározó szerepük volt az erdélyi kerámiagyártásban. Az egyik
ilyen kerámiatárgyon évszámot is találtak: 1708. Ez azt jelenti,
hogy ekkor még a várban működött a városbírói hivatal, amelyet
1740 után az osztrák parancsnokság beköltözésével számoltak fel.
A feltárás eredményeit nagyszabású kiállítás keretében mutatják
majd be a nagyközönség számára. A szakemberek rekonstruálnak
egy gyűlést a XVII. századi hivatalban, ahol a céhek, az egyházi
elöljárók korabeli ruhában és tárgyakkal körülvéve, asztal mellett ülve
hallgatják, amint Borsos Tamás konstantinápolyi élményeit meséli.
A tervek szerint a tömlöc termében
egy kincstárszobát rendeznek be, ahol
bemutatják a korabeli nemesfém- és
ékszergyűjteményt, amely eddig raktáron
állt. Borsos Tamás Borsos Máté
erdélyi krónikaszerző fi aként 1566-
ban látta meg a napvilágot. 1599-től
1604-ig Marosvásárhely főbírójaként
működött. Vezetése alatt erősítették
meg a város falait, így Vásárhely ezután
már jóval kevésbé volt kitéve a korszakban
gyakran forduló hadiszerencse
viszontagságainak. 1613-ban Báthori
Gábor Isztambulba küldte követségbe
a korábbi országgyűlésekben kiváló
diplomáciai érzékével már kitűnő Borsost. Rá hárult az a cseppet
sem könnyű feladat, hogy kimagyarázza a fejedelemnek a Porta
irányába megingott szövetségesi hűségét. Borsos még számos további
alkalommal utazott fejedelmi megbízásból a szultáni fővárosba
— rendszerint akkor, ha ki kellett engesztelni a valami miatt épp
neheztelő Birodalmat. Emlékiratai rendkívül értékes betekintést
nyújtanak a korabeli erdélyi-török viszonyba, és a XVII. századi
török diplomácia boszorkánykonyhájába.
(forrás: Népújság)
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: hnockh » 2010.07.09. 06:09

Üzenet haza

Üzenem az otthoni hegyeknek:
a csillagok járása változó.
És törvényei vannak a szeleknek,
esőnek, hónak, fellegeknek,
és nincs ború, örökkévaló.
A víz szalad, a kő marad,
a kő marad…

Üzenem a földnek: csak teremjen,
ha sáska is rágja le vetését,
ha vakond túrja is gyökeret.
A világ fölött őrködik a Rend,
s nem vész magja a nemes gabonának,
de híre sem lesz egykor a csalánnak.
A víz szalad, a kő marad,
a kő marad…

Üzenem az erdőnek: ne féljen,
ha csattog is a baltások hada.
Mert erősebb a baltánál a fa,
s a vérző csonkból virradó tavaszra,
Újra erdő sarjad győzedelmesen.
S még mindig lesznek fák, mikor a rozsda
a gyilkos vasat rég felfalta már
s a sújtó kéz is szent jóvátétellel
hasznos anyaggá vált a föld alatt…
A víz szalad, a kő marad,
a kő marad…

Üzenem a háznak, mely fölnevelt:
ha egyenlővé teszik is a földdel,
nemzedéknek őrváltásain
jönnek majd újra boldog építők,
és kiássák a fundamentumot,
s az erkölcs ősi hófehér kövére
emelnek falat, tetőt, templomot.

Jön ezer új Kőmíves Kelemen,
ki nem hamuval és nem embervérrel
köti meg a békesség falát,
de szentelt vízzel és búzakenyérrel,
és épít régi kőből új hazát.
Üzenem a háznak, mely fölnevelt:
a fundamentum Istentől való,
és IstentőI való az akarat,
mely újra építi a falakat.
A víz szalad, de a kő marad,
a kő marad…

És üzenem volt barátaimnak,
kik megtagadják ma nevemet:
ha fordul egyet újra a kerék,
én akkor is barátjok leszek,
és nem lesz bosszú, gyűlölet, harag.
Kezet nyújtunk egymásnak, és megyünk,
és leszünk Egy Cél és Egy Akarat:
a víz szalad, de a kő marad,
a kő marad…

És üzenem mindenkinek,
testvérnek, rokonnak, idegennek,
gonosznak, jónak,
hűségesnek és alávalónak,
annak, akit a fájás űz, és annak
kinek kezéhez vércseppek tapadnak:
vigyázzatok és imádkozzatok!
Valahol fenn a magas ég alatt
mozdulnak már lassan a csillagok,
s a víz szalad, és csak a kő marad,
a kő marad…

Maradnak az igazak és jók,
a tiszták és békességesek,
erdők, hegyek, tanok és emberek.
Jól gondolja meg, ki mit cselekszik!

Likasztják már fönn az égben a rostát,
s a csillagok tengelyét olajozzák
szorgalmas angyalok.
És lészen csillagfordulás megint,
és miként hirdeti a Biblia:
megméretik az embernek fia,
s ki mint vetett, azonképpen arat,
mert elfut a víz, és csak a kő marad,
de a kő marad.
Az nem biztos , hogy ha másképp lessz akkor jobb is lesz . Az viszont biztos ahoz ,hogy jobb legyen másképp kell lenie...
Avatar
hnockh
 
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: 2009.03.29. 09:37
Tartózkodási hely: Csixereda

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2010.07.10. 22:14

hnockh írta:És törvényei vannak a szeleknek,
esőnek, hónak, fellegeknek,

..... Sajna már azok a törvények is felborulnak lassan...
Ha így megy tovább, az ember pusztítja el saját magát ! :(
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2010.07.31. 18:40

Ebbe a végeláthatatlan támadásban, egy kis éket vág ez az olvasmány !!! :!: :!: :!:
http://arpadegyhaz.hu/index.php?type=webpage&m=32&id=51
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2010.10.03. 22:52

Pont a végére !

SZENT ROKONSÁG: ÁRPÁD ÉS JÉZUS

Horváth István keszthelyi plébános 1827-ben Villax zirci apáthoz írt levelében azt a kijelentést tette, hogy „Arra a soha nem képzelt meggyőződésre jutottam, hogy a Mindenható az első emberben magyart alkotott, de ne gondold, hogy megháborodtam, mert hála Istennek, eszem még ép és szigorú kritika szerint ítél.”
Horváth István akkor már híres történész volt és minden kijelentésére felfigyeltek és - bár ezt csak bizalmas magánlevélben írta - az Apát úr úgy látszik, minden rossz szándék nélkül megbeszélte barátaival. Aztán már semmi sem állíthatta meg a gúnyolodó és rosszindulatú pletykát, hogy: „Horváth mindenütt magyart lát és szerinte az Isten még Ádámmal is magyarul
beszélt.”
Habár Horváth nem ezt mondta, feltehetjük a kérdést: mennyiben lett volna igaza, ha ezt mondta volna? Mivel pap volt, a Bibliát behatóan tanulmányozta, mégpedig nemcsak szó szerint, hanem értelem szerint is. Nem volt neki nehéz megállapítani, hogy a bibliai „Teremtéstörténet” első
könyvének első tizenegy fejezetében (Mózes L Könyve l -I1. rész) csak egy népről van szó, mégpedig Ádám nevében, a madai Mada nemzetről. Ádám nevét a Genezis írói az általuk legrégibbnek ismert MADA nép nevének visszafelé olvasásával képezték.
Ebben van a felelet Magyar Adorján történészünk részére, amikor azt, írja: „Nehéz lenne megállapítani, hogy mi indította Horváthot ennek az annyit hánytorgatott mondatának a megírására.”
Az, ami Sir John Bowring, világhírű nyelvészt annak megírására, hogy „A magyar nyelv a messzi múltba megy vissza. Sajátos módon fejlődött és szerkezete olyan időkben nyúlik vissza, amikor a legtöbb, Európában beszélt nyelv még nem is létezett... Ez az a nyelv, amely állhatatosan és szilárdan, önmagában fejlődött... és a legrégibb, legdicsőbb műemléke a nemzeti önállóságnak és lelki függetlenségnek... eredetisége még ennél is csodálatosabb tünemény, és aki megfejti, az az Isteni titkokat fogja vizsgálni. Annak is az első tételét: ’Kezdetben vala az Ige. És az Ige vala az, Istennél. És Isten vala az Ige.’”
Sir John Bowringnak - Körösi Csoma Sándor barátjának - ezek az, 1832-ben kiadott, Poetry of the Magyars című antológiájában írt sorai bizony azt jelentik, hogy a magyar nyelvet ő az Ige nyelvének, Isten nyelvének tekinti. Ő a nyelvészettudomány alapján jutott ugyanarra a meggyőződésre, amire Horváth István a Biblia alapján jött rá. A Biblia egy mitologizált történelemkönyv, amelyben a földrajzi, népi és a személyneveket egymással összekeverve, felismerhetetlenné torzítva, a „szentírók” szerkesztettek egy zsidó mitológiát Alexandriában a Kr. e. második században, az általuk addig ismert népek történeteiből. Így alkották a suméri szittya népek nagy tanítójából, Oannesből Jónást, a Mada népnévből Ádámot, a görög Eon-ból Noét, a valóban magas termetű Bóriakból óriásokat, Hierosolymából Jeruzsálemet, avarból Javant, a mágusok vallását követő szkítákból Magógot, és így tovább.
Horváth István tehát - ha hivatalosan nem is merte kijelenteni - baráti levelében igazat mondott, amiért felettesei részéről megrovásban, kortársai részéről pedig gúnyolódásban részesült. Legutóbb a pár évvel ezelőtt elhunyt jeles író, Oláh György mártotta ellene vitriolba a tollát. Jekuda rabbi azonban a Talmud Sanhedrin 38. b. lapján Horváth Istvánnak és Sir Bowringnak ad igazat, mondván, hogy: „Az első ember arameus nyelven beszélt.” Az arameus nyelv pedig a suméri szittya nyelvnek egyik nyelvjárása, tájnyelve volt, amelyet a Názáreti Jézus is beszélt, mint anyanyelvét.
Az ótestamentumi Genezis (Mózes 1. Könyve 11. rész, 1. verse) szerint Nimród idejében még „Mind az egész földnek egy nyelve és egyféle beszéde vala.” Tehát - ha a Bibliát szó szerint vesszük - Ádámmal az Isten csakis ezen az egy nyelven, vagyis a bibliai területen a „bábeli nyelvzavarig” egyedül létezett madai nyelven beszélhetett. Ábrahám, a zsidó nép ősapja még jóval ezután született (Mózes I. könyve, 11. rész, 26 vers) - habár őt is csak kölcsön vették az átírók. Mondhatná valaki - és mondják is -, hogy mindez csak mítosz, legenda, tehát nem kell szó szerint venni. Ez igaz. De a történészek és régészek szerint a mítoszokat és legendákat komolyan kell tanulmányozni, mert mindegyiknek van valami történelmi háttere. A nagy régészeti leletek csaknem mind a mítoszok és legendák adatai alapján lettek felfedezve. Nagyon sok éppen a Biblia adatai alapján, mely szerint Európa, Dél-Szibéria (Turán), Elő-Ázsia és Észak-Afrika őslakói mind Ádám és unokája, Noé gyermekeinek leszármazottai, akiket hívhattak sokféle néven, de származásuk azonos, vagyis méd, mada, mert az ótestamentumi írók Ádám nevét az általuk akkor legrégebbinek ismert mada nép nevének visszafelé olvasásával alakították.
A mada nép etnikuma, nyelve pedig azonos volt a Hórita- Arámi- Suméri szittya nyelvvel, amelynek országonként lehetett más és más nyelvjárása, de az anyanyelv, a gyökér azonos. Ma már a legvaskalaposabb „szentírásolvasó” is tudja, hogy a bibliai Genézis nem teremtéstörténet, hanem az emberiség történelmének csak egy kis része, amely a szkíta- madai népnévből mitologizált Ádámmal kezdődik és Noén és fiain, valamint unokáján, Nimródon keresztül a „bábeli nyelvzavarig” egy magyar őstörténelem. Ugyanis a „Vízözön” is, akár a bibliai Noéra, akár a Krámer professzor szerinti Ziusudra soméri királyra, akár a Berossos káldeai történész által említett Ardatas király fiára, Xsisustrosra nézünk, mindegyik a mi kushita és sumér szkíta népünkkel kapcsolatos. Történelmi tény, de ellenkezik a krisztiánizmus alapjának, az Ótestamentumnak nevezett zsidó mitológia tendenciájával, az Úr „Ábrahámnak tett igéretével”, miszerint a zsidóknak adja egész Elő-Ázsiát a Nílustól az Eufráteszig, és Kánaánt a Hitteusokkal és a Jebuzeusokkal együtt. (Móz. I. könyve, 15. rész, 18-21. vers.)
A szentírót az nem zavarta, hogy Isten már párezer évvel előbb szövetséget kötött Noéval, mielőtt a bárkába küldte őt, de nem ígért neki semmit, hiszen minden az övé volt - csak életben maradást.
Ha egyszer az egész Bibliát a történelmi valóságnak megfelelően átírnák, az egy magyar őstörténelemkönyv lenne, amely a magyar nemzeti vallás alapja, Ótestamentuma lenne, és alapjaiból forgatná ki az egész „Judeo-Christiánizmust”. Ezért nem akarják az illetékesek és illetéktelenek megreformálni a Bibliát.
Még más nyomós okuk is van a misztifikációra, történelmi, nemzeti tudatunk elnyomására, nemzeti származástudatunknak kizárólagosan a „finnugorizmusnak” nevezett hipotézisbe való bezárására. Ez pedig az, hogy ne menjen át a köztudatba az a történelmi tény, hogy „utolsó honfoglalásunk” törzsszövetségének egy része, közöttük éppen az „Árpádi törzs” a Kaukázustól délre eső területeiről származott, mely terület Arméniát és Szíriát is magába foglalta, közepén Adiabene tartománnyal és a Van-tó központú tartománnyal. IV. Béla királyunk felesége: Laskarish Mária ide küldte Ottó frátert három társával, hogy keresse fel az ő itt élő rokonait. Ottó fráter a maradvány-magyarokat 1233-ban még itt találta és vélük magyarul beszélt. De misszióját nem teljesíthette, mert a tatárok betörése elől menekülnie kellett. (Dr. Fehér M. Jenő: Exodus Fratrum 97-101. oldal)
Ft. Lukácsy Kristóf 1870-ben kiadott „A magyarok őselei, hajdankori nevei és lakhelyei” című könyvében, örmény kútfők alapján, szintén a magyarok ittlétéről ír.
Dr. Fehér Mátyás: Magyar történelmi szemle: II. évfolyam 2. számában írja, hogy Örményországban és Kurdisztánban még a tizenhetedik században is voltak jelentős létszámmal magyarok. Egyik királyuknak, Patatuának sírját itt, a Kaukázustól délre, az Urmia tótól nem messze tárták fel a régészek, a Kr. e. hetedik századból. (Dr. Déry Zoltán: A magyarok elnevezés és azonosítása.)
Dr. Georges Rouw, francia történész: „Ancient Íraq” című könyvében a 382. oldalon azt írja, hogy az Arsacida uralkodók tehetséges arisztokratákkal kormányozták ezt a területet, megengedve vazallus királyságok kialakulását, mint például Osrhoene, Adiabene és Characene, és hogy az „Arszákok és vazallusaik gazdagok voltak, mert ellenőrzésük alatt tartották Ázsia és a
görög-római világ közötti kereskedelmi utakat. Az AR-SAC név azonos a Saca-Szkíta népnévvel. Ez a terület a Kaukázustól délre tele van magyar helységnevekkel. Ami minket mai tárgyunk szempontjából leginkább érdekel, az az Adiabene királyság és kapcsolt részei: Arpadu, Emese, Hunor, Karsa (Kars), Van-tó, Arpachia és Nimrud városokkal. Erről a területről húzódtak fel az „Árpádi magyarok” a Kr. u. ezredközepén a Kaukázus északi oldalára, ahol a VIII.
században már törzsszövetségben éltek a kazárokkal.
Dienes István A honfoglaló magyarok című finnugorista és szlávofil szellemben megírt könyvében (Corvina Kiadó; Budapest, 1972) közölt térképén, a „Honfoglalás” előtti időből még kénytelen kimutatni a szavárd magyarokat, de ő úgy állítja be, mintha azok a Kaukázus-hegység középső, legmagasabb részén keresztül húzódtak volna le délre. Pedig ennek éppen az ellenkezője igaz.
Az egyébként szépen illusztrált könyvnek értékét lerontja a 70. oldalon közölt térképével, amelyen „arab, normann és magyar kalandozások a IX-XI. században” címmel az ezer évvel későbbi „trianoni Csonka-Magyarországot” mutatja. Tápot adva ezzel az oláhok, szerbek, szlovákok és németek területrabló ösztönének.
Honszervező Árpád apánkban és családjában még élénken élhetett őseiknek szavárd múltja, mert Bulcsú és Tamás Árpád házi hercegek bizánci látogatásukkor a császár előtt „Szabartói Aszfaloi”-nak mondták magukat, ami körülbelül „Szavárdi Lovag” jelentésű. („Szabír-tói ősföldi” is lehet.)
A Bécsi Képes Krónika, a Thuróczy Krónika és más eredetmondáink szerint is Árpád ősei (csak a jelesebbeket felsorolva) a következők voltak: Álmos, Előd, Ögyeg, Ed, Csaba, Atilla, Bendegúz, Torda, Szemeny, Ethei, Opos, Kadocsa, Berend, Zultán, majd Bulcsu, és akikről még Noéig meg kell emlékeznünk: Badli (Budli)... Kattar... Hunor... Nimród, Kush, Jáfet és Noé, és tovább a Biblia szerint Lámekh, Mathusalem, és így tovább, még hat nemzetségen át, egészen Ádámig. A Biblia és krónikáink az itt fel nem soroltakkal együtt ötvenkét személyt mutatnak ki, melyeknek jelentős része nemzetségnév is, illetve dinasztia alapítói név. Tehát az Árpádi családfa gyökerei több ezer évre nyúlnak vissza.
Árpád, népével a Kárpát-medencébe érkezve kijelentette, hogy az ő ősének, Atilla királynak hagyatékaként, örökség jogán vette birtokba a Pannon-Avar-Hun-Magyarok ősi földjét.
Iskoláinkban, amikor még magyar történelmet is tanítottak, azt mondták tanítóink, tanáraink, hogy Atilla származási helye nem ismeretes. Pedig ha ő Nimródi leszármazott, akkor legokosabb, ha Nimród földjén, Sineárban, Sumérban keressük szülőföldjét. Kálti Márk Képes Krónikája erről a következőket írja: „Atilla, Isten kegyelméből Bendegúz, fia, a nagy Magor unokája, ki ENGADI-ban nevelkedett, a hunok, médek, gótok, dákok királya”, stb. A Kézai Krónika pedig azt írja, hogy Atilla és népe a médek módján ruházkodott. Tehát akár nevelkedési helyét, akár viseletét tekintjük, mindkettő az Árpádi nép ősi lakhelyére, a Kaukázustól és a Káspi-tengertől délre eső területre, Nimród birodalmára mutat.
Ft. Szelényi Imre a Pannon nép eredetéről írt értekezésében szintén azt írja, hogy Árpád törzse az Orontes és Eufrates felső folyása közötti Arpaduból jött. Ettől délnyugatra volt Emese (Ma Homs?) városa. Árpád nagyanyjának neve szintén Emese volt. Az csak természetes, hogy az Árpádi nép északra húzódása nem egyszerre történt, hanem kisebb-nagyobb csoportokban, és évszázadokat vehetett igénybe.
Itt most vissza kell térnem a központi fekvésű Adiabene kiskirályságra. Miért? Azért, mert nemcsak Árpád családjának vannak adiabenei vonatkozásai, hanem a Nimródiak másik nagy egyéniségének, az „Isten Fiának” a Názáreti Jézusnak is.
Mariell Wehrlyv Frey Jesat Nassar, Genannt Jesus Christus című, 1966-ban írt művében bőven kitér Jézus származására is. Frey tulajdonképpen a Mamrejov testvérek apjuktól örökölt kutatási
eredményeit - miután azokat Dr. O. Z. A. Hanish zend főpap átnézte, véleményezte és angolra fordította - dolgozta fel. Mamrejov atya, aki a pravoszláv egyház megbízásából végzett vallástörténelmi kutatásokat és éveken át gyűjtötte az anyagot Szíriában, Palesztinában és Egyiptomban, végül feleségével együtt a Szentföldön telepedett le és gyermekei is ott születtek. Kompetenciája tehát úgy őneki, mint Dr. Hanishnak - aki a teheráni orosz nagykövet fia és főrangú zarathustrián pap volt - kétségtelen.
A hatalmas, kétkötetes műből minket most csak Jézus származása érdekel, miszerint Jézus anyja Mária: Nakeb adiabanei királyi herceg és Grapte charaxi hercegnő leánya volt, kikről az apokrif iratok Joaquim és Anna néven emlékeznek meg. Azonban mindketten Pártos birodalmi hercegek voltak, erős zsidó kapcsolatokkal és szoros összeköttetésben Nagy Heródessel, aki szintén
nem volt zsidó, hanem a rómaiak által Júdea királyának kinevezett prozelita, idumeai hórita. A Smith's Bible Dictionary szerint Charax azonos a Jeruzsálemtől nyugatra eső Charasim nevű völgy által uralt területtel. Így tehát Jézus anyjának, Máriának ott örökölt érdekeltsége, birtoka volt.
Az Evangéliumok és egyéb kutatási eredmények szerint Jézus Mária fia volt. Az a kérdés, hogy apja a „Szentlélek”, vagy Jusef Pandan, vagy a nagy Heródes egyik fia, akit már Mária állapotos korában kivégeztek, most nem tárgya értekezésünknek.
Jézus a keresztrefeszítés után, felgyógyulva Galileába ment, bizonyára édesanyjához. De itt sem érezhette magát biztonságban, és elindult észak felé. Pál apostol már Damaszkuszban érte utol, ahol ő Jézus híve lett. De mit keresett Jézus északon? Bizonyára adiabenei királyi rokonait. És, hogy oda el is érkezett, azt bizonyítja Dr. E H. Hassnain; a srinagari egyetem történész-professzora, három japán egyetemnek díszdoktora, és a chicagói Anthropológiai Kutató Konferencia tagja, aki szerint Jézus a keresztrefeszítést túlélve és sebeiből felgyógyulva, a kashmíri fehér hunok földjére, Srinagarba, Indiába vándorolt. De először egy nagy kitérővel felment Arméniába, a professzor térképvázlata szerint először Nusaybinba, ami megfelel Adiabenének, majd onnan még északabbra, körülbelül a mai Jereván környékére és mindenütt elkezdett prédikálni. De milyen nyelven? - kérdezheti valaki. Arméniában természetesen arameus nyelven, ami származása révén neki anyanyelve volt. De itt sem maradhatott, mert prédikációit a hatalmasok lázításnak vették. Innen tehát elvándorolt Srinagarba. Útjára elkísérte őt Tamás apostol és egy Mária nevű asszony, aki útközben Ravalpindiben meghalt. A továbbiakra most nincs helyünk kitérni.
Vessük fel inkább a kérdést, hogy milyen nyelven beszélt a magyar történelem másik nagy alakja: Árpád és az Árpádi törzs?
Egyes történészek azt mondják, hogy bizonyára valami türk nyelven. Van, aki azt mondja, hogy hun nyelven. Csak éppen azt nem akarják mondani, hogy arameus nyelven. Jézus anyanyelvén. Pedig ez volna evidens, hiszen Árpád nagyanyja, Emese egy adiabenei hercegnő volt.
Amikor Anonymus: Gesta Hungarorumában azt írja, hogy „Anno Dominice in carnationis DCCXVIIII-o Ugek ... longo post tempore de genere Magog regis erat quidam nobilissimus dux Scithie, qui duxit sibi uxorem in Dentumoger, filiam Eunedubeliani ducis nomine Emesu, de qua genuit filium, qui agnominatus est Almus... „ A fordítók nem tudják értelmét adni az
„Eunedubeliani” szónak, mert azt személynévnek veszik, holott az egy hibásan írt helyhatározó és jelentése: „adiabene-beli”. A mondat helyes értelme tehát a következő: „Urunk megtestesülésének 819. esztendejében Ügyek, Szhkítiának ... Magóg király nemzetségéből való igen nemes vezére, Dentu Magyariában feleségül vette az Abiabene-beli vezérnek Emese nevű leányát. Ettől fia született, aki Álmusnak neveztetett...”
Mindezekből az is következik, hogy az „Árpád-ház” és az adiabenei királyi „ház” között közvetlen rokonság állt fenn, és így a két királyfi, Jézus és Árpád vérrokonok voltak és mindketten az arameus nyelvet, „Az Ige nyelvét” beszélték, amelyen Isten is beszélt Ádámmal.
Ide tartozna még a kaukázusi Árpádovics család története, akik Árpád egyik Badeli nevű fia leszármazottainak tartják magukat. De arra itt most nincs hely. Legközelebb majd foglalkozom vele, Dr Medricky Andor 1927-ben írt, de csak 1941-ben közölt tudósítása alapján, kiegészítve azt más forrásbeli adatokkal.
Mindezek után, érthető, hogy miért kellett az Árpádok családfájának „utolsó aranyágacskáját” is letörni. Az akkori hatalmasak nem bírták volna elviselni azt az igazságot, hogy Jézus királyfi és Árpád király ugyanazon családfának „aranyágacskái” voltak.
VAJON A MAI HATALMASOK ELBIRJÁK~E?

Valós történelem
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: Ubuntu » 2010.11.16. 20:16

Nyílt levél Schmitt Pál Úrnak, a Magyar Köztársaság Elnökének.

Tisztelt Elnök Úr!
Ön, a Magyar Köztársaság Elnöke 2010 október 18-án, Románia Elnökével közösen tartott sajtótájékoztatón Bukarestbõl üzent nekünk, határon túliknak és az alábbi kijelentést tette:

„Arra biztatom a romániai magyar közösség tagjait, hogy elsõsorban jó állampolgárként tartsák tiszteletben a szabályokat, gyermekeiket neveljék rendre, legyenek jó adófizetõ polgárok, és ezek alapján várhatják el az õket megilletõ kisebbségi jogokat…”

Ezzel a kijelentésével, üzenetével a Magyar Köztársaság elnöke méltóságában sértett minden Romániában élõ, becsületes, adófizetõ és gyerekeit rendre nevelõ magyar embert.
A kijelentés mindezeken túl azt az üzenetet is magában hordozza, hogy tekintsük magunkat Romániában megtûrt, másodrangú, beszivárgott állampolgároknak, akiknek most kell elsajátítani az államon belüli viselkedés normáit (szabályok betartása, gyerekek rendre nevelése, adófizetõi kötelezettség teljesítése stb).
Ennél is súlyosabbnak ítéljük meg a kijelentés-üzenet azon részét, mely fent említett feltételek teljesítéséhez köti, hogy ezek alapján várhatjuk el a minket megilletõ kisebbségi jogokat, azaz elkezdhetjük a minket megilletõ, egyéni kisebbségi jogok kérvényezését. Annak mérlegelését, hogy teljesítettük-e a fenti feltételeket és ennek alapján kaphatunk-e kisebbségi jogokat, majd azok megadását természetesen a román hatalom megítélésére bízza!

Ön tulajdonképpen egy alattvalói szerepre bíztat minket, kiszolgáltatva a román hatalom jóindulatának. Egyenes folytatása ez a kádári 57-es, marosvásárhelyi kijelentésnek, mely belügynek minõsítette a magyarokkal való bánásmódot, szabad kezet adva a román hatalomnak a magyarok elleni vérengzésbe torkolló retorzióhoz!

Tisztelt Elnök Úr!
Emlékeztetjük; a székelység nem Romániába beszivárgott nemzeti kisebbség, melynek tagjai kisebbségi jogokért kellene folyamodjanak, hanem szülõföldjén õshonos, ma is többséget alkotó NÉP, mely a magyar nemzet részének tekinti magát, és élni akar a népeket megilletõ önrendelkezési jogával!
A Székely Népnek több mint 500 éves alkotmánya, Európában páratlan törvényhozói és bíráskodási, tehát önigazgatási rendszere létezett. Saját haderejével, védte ezer éven át a Magyar Királyság keleti határait, és vett részt annak önvédelmi harcaiban.
A mai Romániában, az egyre zsugorodó Székelyföldön élõ, a magyarországi politikai elit által többszörösen megtagadott, több mint 600 000 székely ma is a törvényeket, szabályokat betartva, gyerekeit rendre nevelve, becsülettel fizeti az egyre elviselhetetlenebb adóterheket a román államnak.
Az Ön kijelentései arra engednek következtetni, hogy folytonosság létezik a második világháború utáni, mindenkori magyarországi hatalom nemzetpusztító, az elcsatolt területek magyar nemzettesteit idegen hatalmaknak kiszolgáltató és véglegesen feladó politikájában.
Sajnálattal kell megállapítanunk, hogy újból bizonyítottnak látszik a tény, hogy a székely nép ma is csak önmagára számíthat az önrendelkezéséért vívott küzdelmében.
Gyergyócsomafalva, 2010-10-21

Ambrus Á. Árpád Gyergyószéki Székely Tanács alelnöke
Borsos Géza József, a SzNT alelnöke
Czirják Károly, a Gyergyószéki Székely Tanács soros elnöke
Székely Álmos, a Gyergyócsomafalvi Székely Tanács soros elnöke
Korpos Levente, a Gyergyócsomafalvi Székely Tanács alelnöke
Czimbalmas Tivadar a Gyergyószentmiklósi Székely Tanács elnöke
Elekes Józsa Márton Gyergyóújfalvi Székely Tanács elnöke
Szabó Miklós, a Bardóc-Miklósvárszéki Székely Tanács elnöke
Benkõ Emõke, a SzNT alelnöke
Veress Dávid, a Csíkszéki Székely Tanács soros elnöke
Ferencz Csaba a SzNT alelnöke
Petres Kálmán , a Csobotfalvi Székely Tanács elnöke
Dr.Mózes Gyula, a Székelyudvarhelyi Székely Tanács elnöke
Waun Péter, a Székelyudvarhelyi Székely Tanács alelnöke
Ubuntu
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2010.11.16. 20:09

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2010.12.22. 00:25

Kellemes Ünnepeket Kívánok minden kedves olvasónak, és a régi harcostársaknak !!! :)
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2011.01.01. 12:58

BUÉK Mindenkinek
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: kanaluky » 2011.01.01. 14:48

Én is kívánok Boldog Új Évet minden kedves disputázó barátomnak !
Minden rosszban van valami jó!
Avatar
kanaluky
 
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2008.12.25. 09:45

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2011.01.15. 21:49

Az élet nem áll meg,...nem állhat meg...!!!

KIK IS VAGYUNK, ÉS KIK ÉRTÉKELNEK (ÉS HOGYAN?)

"... a cenzúrások már megint dolgoznak

"... a Római hódítók korában is jóformán üres volt a Kárpát medence és korábbi telepeseknek nyoma sem volt. Ezer évvel később is csak szlávok éltek itt, ezek azonban nem tanúsítottak ellenállást a jóval később érkező magyar megszállókkal szemben..."

Érdemes idézni Glatz Ferenc írását a Magyarok Krónikája c. műből melyben a Tudományos Akadémia elnöke a következőket írta a magyar nemzet őseiről:

" Ezek a primitív hordák, akiknél a gyermek és nőgyilkosság régi tradíció...görbe lábú gyilkosok, primitív hordák, nyelvük nem lévén, a sokkal műveltebb szláv törzsek szavait lopták el... "

Lássuk hát, mit is tanítanak Európa egyetemein erről az időszakról és mi az, ami nyugaton köztudott, s amiről a mi akadémiánk úgy hallgat, mint a sír...
Az őskőkor és az új kőkor emlékei - a Kárpát-medencében a nyugati tudósok ismertetésében a következőket tartalmazza:


1. Az ősember egyik legfontosabb szerszámának alapanyaga az obszidián volt, melynek eddig feltárt lelőhelyei Tarcal, Tokaj, és a Hont megyei Csitár község határában voltak. A feltárások igazolják hogy ezeken a helyeken KŐIPARTELEPEK voltak, ami a kő tömeges felhasználását bizonyítja. Az a tény már önmagában is nagyon nagy tömegű lakosságot jelent.

Angol régészek megállapítása szerint az obszidián út, a só út, a borostyánút, kagyló út innen indult ki, a Kárpát-medencéből, és jutott el Európa minden lakott helységébe.
Ezen utak összefutása és találkozása a Kárpát-medencében a tömegek által legsűrűbben lakott terület volt. Európa legsűrűbben lakott területe a Kárpát-medence volt már ebben az időben!! (mit is tanít nekünk a Magyar Tudományos Akadémia, azt hogy a Kárpát medence ez időben üres volt és jóformán lakatlan, csak szlávok laktak itt...)

A nemzetközi tudományos kutatás (a magyar helyett) lépésről lépésre tisztázza, hogy a fémekről elnevezett korszakok is a Kárpát-medencéből indultak ki - különös tekintettel arra hogy Európában először itt voltak ércfeltárások, majd később a Cseh medencében.

A rézkor kezdetén egész Európában csak az alábbi helyeken folytattak bányászatot John Dayton kutató megállapítása szerint:

1. Körmöczbánya (Nyitra) arany, ezüst, antimon
2. Selmeczbánya (Nyitra) ezüst
3. Nagybánya (Szatmárnémeti) arany, ezüst
4. Felsőbánya (Szatmárnémeti) arany, ezüst, cink, ólom
5. Kapnikbánya (Szatmárnémeti) ezüst, antimon, arzén
6. Offenbánya (Torda-Aranyos) ezüst, tellur
7. Veresbánya (Alsó-Fehér megye) arany
8. Rudnikbánya (Nyitra) réz, ólom, ezüst
9. Rudabánya (Borsod) arany, ezüst, vas
10. Nagyág (Hunyad megye) arany, ezüst, tellur, mangán
11.Dognácska (Krassó, Szörény) réz, ólom
12.Szaszkabánya (Krassó, Szörény) réz
13.Majdánpatak (Krassó, Szörény) réz
14.Gölniczbánya (Szepesség) réz,antimon,nikkel

Óriási fémfeldolgozók nyomait tárták fel eddig Bodrogkeresztúr, Lengyel, Erősd, Vincsa, Gulmenitz, Tószeg, Jordánhalom, Tordos, Polgár, Perjámos, Velemszentvid, Hallstadt, Karanovo, Remete, Nyitra, Lerna helyeken. Az itt felsorolt lelőhelyek, és olvasztó telepek kiszolgálását nagy létszámú személyzetnek kellett fenntartani, s terményeikkel is ugyancsak nagy tömegeket szolgáltak ki egész Európában.
A Kárpát-medence őskultúrájának legszenzációsabb bizonyítéka a tatárlaki lelet, melyről a nemzetközi tudósok kutatásai igazolták, hogy több mint 1.500 évvel megelőzik a Mezopotámiai első írásos leleteket.

A nemzetközi orientalista konferencia elfogadta, hogy az emberiség civilizációjának bölcsője NEM Mezopotámia, ahogy eddig hitték, hanem a Kárpát-medence, s ezen belül Erdély. (A Tatárlaki agyagtáblák helyi, Tatárlaki agyagból készültek, a Mezopotámiai legkorábbi leletek 6.000 évesek, míg a Tatárlaki leletek 7.500 évesek)

A Magyar Tudományos Akadémia állításaival ellentétben a Kárpát- medence nemhogy nem volt üres, de A Kárpát-medence az őskőkor (a paleolitikum)-tól kezdve Európa legsűrűbben lakott területe volt. Mindenben a Kárpát-medence járt az élen egész Európában lásd ......s tovább itt :

http://rekreator.hu/kik-is-vagyunk-es-k ... dolgoznak/
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Re: MAGYARSÁG-EREDET:

HozzászólásSzerző: oldroby » 2011.11.05. 23:16

Meddig lehet ezt még így tolerálni ?????????????????????????????????????
Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél !
oldroby
 
Hozzászólások: 424
Csatlakozott: 2008.12.24. 17:47
Tartózkodási hely: Máramaros

Előző

Vissza: L O K Á L P A T R I Ó T Á K

cron